استاد خسروی :توجه به سهم خراسان‌رضوی در بودجه سال ۹۳
 پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

 

خبرگزاری تسنیم:عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی در دیدار با معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور خواستار توجه به سهم خراسان‌رضوی در بودجه سال ۹۳ شدند.

ابوالقاسم خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار کرد: مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی جلساتی را با مدیران دولت برای حل مسائل و مشکلات کلان خراسان‌رضوی برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: تاکنون مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی جلساتی را با رئیس جمهور و وزیر نیرو برگزار کرده که در ادامه این  جلسات، شب گذشته با معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور جلسه‌ای برگزار و پیرامون مدیریت راهبردی استان، تنظیم بودجه سال 93 و سهم استان در این بودجه  موضوعاتی مطرح شد.

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی با اشاره به مشکلات خراسان‌رضوی گفت: موضوع آب شرب در شهرهای بزرگ استان همچون مشهد در این جلسه مطرح  شد که نمایندگان خواستار رفع این مشکل شدند.

خسروی با بیان اینکه خراسان‌رضوی از نظر زیرساخت‌های حمل و نقل نسبت به دیگر استان‌ها از وضعیت خوبی برخوردار نیست، گفت: پروژه قطار برقی مشهد - تهران، تسریع در اجرای راه‌ها و آزادراه‌های در حال ساخت از محورهای مهم این نشست بود.

وی با بیان اینکه خراسان رضوی 8 درصد از مساحت کشور را تشکیل می‌دهد، اظهار کرد: وسعت استان و اهمیت آن با  اعتبارات دولتی که در حدود 6 درصد است، برابری نمی‌کند.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بحث بافت فرسوده اطراف حرم مطهر بیان کرد: بحث بافت فرسوده اطراف حرم رضوی در دولت سازندگی آغاز و در دولت اصلاحات ادامه یافت اما متاسفانه در دولت گذشته توجه چندانی به آن نشد.

خسروی تصریح کرد: امیدواریم با توجه به مسائل مطرح شده درباره بافت فرسوده اطراف حرم در جلسه شب گذشته، به زودی شاهد رفع موانع اجرای این پروژه ملی باشیم.

وی گفت: در ادامه این جلسه نماینده هر حوزه انتخابی مسائل موجود در شهرستان‌های خود را مطرح کردند که مقرر شد نقشه راه و جامع استان با توجه به بودجه 93 و مشکلات استان با حضور تعدادی از نمایندگان، استاندار و معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور مورد بررسی قرار گیرد.

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی با اشاره به پروژه‌های عمرانی خراسان‌رضوی گفت: با توجه به اعتبار و مقدار ارزی که در کشور چین داریم و با هماهنگی صورت گرفته مقرر شد به منظور تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی استان، قرارداد پروژه‌هایی که فاینانس آن با چین بسته شده نهایی و اجرایی شود.

خسروی با بیان اینکه یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در ارتباط با بودجه زیارت بود، گفت: بودجه زیارت که در لایحه بودجه 92 آمده به تمام استان‌ها تسری یافت و این در حالی بود که باید 200 میلیارد تومان بودجه زیارت که در برنامه پنجم توسعه مصوب شده به شهرهای زیارتی مشهد، قم و شیراز اختصاص داده شود اما متاسفانه این امر به درستی اجرا نشد.





تاریخ: دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 120
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 122
بازدید ماه : 467
بازدید کل : 110206
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت